Vuoden 2009 viralliset tulokset: 

 Vuoden Toko-Aussi -tulokset:

1. Wohvelin Arsenal "Onni", om. Minna & Petri Myllyperkiö, ohjaaja Minna Myllyperkiö 17 pistettä

2. Tsarsoje's Jondalar "Tony", om. Minna & Petri Myllyperkiö, ohjaaja Minna Myllyperkiö 4 pistettä

3. Surely Ring Bearer "Ringo", om. & ohjaaja Mari Rajala 1 piste


 

Vuoden Agility-Aussi

1. Trarskoje's Jondalar "Tony", om. Minna & Petri Myllyperkiö, ohjaaja Minna Myllyperkiö 58 pistettä

2. Surely Ring Bearer "Ringo", om. ja ohjaaja Mari Rajala 57 pistettä

3. Sinimarjan Pelle Peloton "Luka", om. ja ohjaaja Heidi Luostarinen 49 pistettä

4. Wohvelin Asterix "Aksu", om. ja ohjaaja Matti Onkamo 47 pistettä

5. Bluepepper's Freeestyler "Raid", om. Marjo Ahola & Nina Oikarinen, ohjaaja Nina Oikarinen 46 pistettä

6. Bluepepper's Will-I "Tööt", om. Marjo Ahola & Päivi Saarinen, ohjaaja Päivi Saarinen 41 pistettä

7. Jaskarin Hitch-Hiker "Retu", om. & ohjaaja Nina Oikarinen 35 pistettä

8. Truozzy's Quixotic Regal "Timi", om. Leena ja Katriina Hautala, ohjaaja Katriina Hautala 32 pistettä

9. Black Back Ying Moon "Iitu", om. & ohjaaja Satu Kivioja 29 pistettä

10. Bluefell's Magic Arrow "Arttu", om. Henna-Emilia Mattanen & Orvokki Lämsä, ohjaaja Henna-Emilia Mattanen 17 pistettä

11. Somehow Some Trun Oz "Lotta", om. ja ohjaaja Minna Laine 11 pistettä

12. Somehow She's Howgirl "Roosa", om. Leena & Katriina Hautala, ohjaaja Katriina Hautala 9 pistettä

13. Wohvelin Arsenal "Onni", om. Minna & Petri Myllyperkiö, ohjaaja Minna Myllyperkiö 2 pistettä